Abildskov Blomster

Velkommen hos Abildskov Blomster. En blog om stort og småt i butikken, årstidernes skiften og ideer til højtiderne. Så håber du vil følge med og læg gerne en kommentar, god fornøjelse.









torsdag den 30. august 2012

Blomster og loppefund

 Her lidt billeder fra et forårskursus, jeg kaldte blomster og loppefund.
 Denne søde etagere, limet sammen af gammelt porcelæn, også en sød ide til bordpynt.
 Her pyntet med på det tidspunkt, årstidens blomster.
 Her gemt bag døren, kreative piger i fuld sving. Døren er forresten fundet i en bunke affald,
en utrolig flot blyindfattet meget høj dør, der har været brugt på et hotel i Silkeborg, som idag adskiller butik og arbejdsområde.
 Disse søde rammer fik jeg ideen til, da vi skulle flytte vores postkasse og jeg pludselig stod med 2 grimme huller i væggen, og jeg havde ikke lige lyst til noget kranse værk. Så pyntede jeg disse rammer og hang op istedet og det er virkelig flot og anderledes.
 Men de er nu også søde bare at stille imellem familiebillederne, det bryder lige helheden.
 Spejlet har jeg købt for 50kr og har limet direkte på spejlet, noget der skulle forestille en forårshave,
det er svært at tage billeder af spejle, men håber I kan fornemme virkningen.
Ved godt den er lidt forårsagtig, men skal nok se om jeg kan få den gjort klar til efterår/jul.
Håber I blev inspireret og kan lide mine ideer.
Hilsen Lisbeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar