Abildskov Blomster

Velkommen hos Abildskov Blomster. En blog om stort og småt i butikken, årstidernes skiften og ideer til højtiderne. Så håber du vil følge med og læg gerne en kommentar, god fornøjelse.









tirsdag den 25. maj 2010

Her er mit tidsrøver projekt




Dette er så mit "håbløse" sommerprojekt. Vores nye forhave, blev gravet i efteråret, og vinteren over har den jo været fin hvid, men nu synes jeg det er lidt håbløst, med alt det ukrudt. Tidsler og senegræs vælter op, bare jeg vender ryggen til i 2 minutter. Har selvfølgelig gang i at plante til, men der skal mange planter til. Men jeg er optimistisk og kæmper med hakkejern og ondt i ryggen, og satser på, at kan vise nogle flotte billeder senere på sommeren. Ha en god dag, hilsen Lisbeth



2 kommentarer:

  1. Åh ja, åh ja-- det har jeg også stået overfor et par gange, men har du ikke en´der kan hjælpe dig, pas på din ryg :)
    Glæder mig til at se hvordan det skrider frem.
    Har du nogle planer du kan løfte sløret for allerede nu.. ja man er jo lidt nysgerig :)
    Ha´en dejlig fredag.
    Kram Iben

    SvarSlet
  2. hej kære Lisbeth...

    Projekt projekt... det kan jeg godt se - der kan du hurtigt få brugt nogle timer. - Jeg glæder mig til at følge med på din nye fine blog.. -med alle de skønne buketter:)

    tusind tak for sidst - det var en skøn skøn tur - med masser af hygge - snak - sjov og dejlige input og inspiration.. Jeg glæder mig allerede til næste år..
    kærlige hilsner fra Marianne

    SvarSlet