Abildskov Blomster

Velkommen hos Abildskov Blomster. En blog om stort og småt i butikken, årstidernes skiften og ideer til højtiderne. Så håber du vil følge med og læg gerne en kommentar, god fornøjelse.









torsdag den 22. juli 2010

De skønne unger

Jeg var ude med buketter en dag, og pludselig stod svanemor og svanefar ude midt på vejen. De så en anelse sure ud, så jeg blev bare holdende lige så stille og så så jeg hvorfor. Der i vejkanten, lå de sødeste svaneunger, er sikker på at mor og far gerne ville vise dem frem, så jeg tænkte at jeg ville vise mine egne unger frem også.
Her har vi Freya, hun bliver 8 til september og skal starte i 2. klasse. Hun er en rigtig pige, med skabet fyldt med tøj, der gerne bliver skiftet flere gange om dagen:-)


Og her er Nicklas, han bliver 7 til september, og skal begynde i 1. klasse. Hvis han ikke sidder på sin cykel, spiller han fodbold. Elsker alt der har en motor, når han bliver stor skal han køre på motorcykel hen på bondegården, hvor han skal køre traktor:-)





1 kommentar:

  1. Hejsa Lisbeth
    Ejjj, nogle dejlige børn du har.
    Ha ha ha , ja, jeg tænkte godt nok det med de 9 mdr. men jeg turde ikke skrive det ha ha ha .
    Og nej, der stå ikke lige ferie på programmet, som sagt så har den ene af pigerne ferie nu og den anden er sygemeldt pga. noget betændelse i hofterne, hun venter sig.Det er smadder synd at hun skal bøvle med det her i sommervarmen.
    Men jeg går nu også og hygger mig i forretningen, når det som jeg aldrig når til dagligt :)
    Kram Iben

    SvarSlet