Abildskov Blomster

Velkommen hos Abildskov Blomster. En blog om stort og småt i butikken, årstidernes skiften og ideer til højtiderne. Så håber du vil følge med og læg gerne en kommentar, god fornøjelse.









lørdag den 22. januar 2011

Så gik der jo 14 dage alligevel

Ja så fløj tiden jo igen, pludselig er der jo gået 14 dage igen, siden mit sidste indlæg. Her vrimler det med forårs bebudere, og vi nyder det.

Det er svært, at være i dårligt humør, når man vælter rundt imellem skønne løgvækster, syrener og tulipaner.

Udsalget er ved at være slut og der er blevet ryddet op på hylderne. Så nu er der snart klar til nye forårsvarer....



Faldt lige over en skøn syren, og hvis den ikke bliver solgt er jeg jo nok desværre nødt til at tage den med hjem :-)


God weekend til alle. Hilsen Lisbeth




6 kommentarer:

  1. Neiiii, hvor ærgerligt med den syren, hvis du bliver nødt til at tage den med hjem :o)

    SvarSlet
  2. hej lisbeth ...skjønne syren...det er altser bare lækkert med de forårs nyheder når de kommer..dufter den?? min mand var ellers forbi kjellerup i sidste uge og jeg ville jo gerne ha været med ,så kunne jeg ha besøgt dig og din butik,,men pga benet valgte jeg sofaen :0)..og den valgte mig ..hej og ha det godt ...diana

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt passe på syren for dig - hvis du ikke har plads :-)

    SvarSlet
  4. Hejsa!

    Den krone er da helt helt vidunderlig:o) Jeg har forskellige ting, jeg bare IKKE kan stå for, bl.a kroner:o) Den er smukt pyntet.

    Ja, uha vi må sandelig godtnok håbe, at den syren bliver solgt, så du ikke er nødt til at tage den med hjem......det ville ikke være rart...host host:o)

    Rigtig god weekend til dig og dine fra kroneelskeren

    SvarSlet
  5. Hej min ven
    Dejlige billeder. Skønt med noget forår det trænger vi til.
    Den er bare skøn den syren...mon den er fra min mand?
    Jeg kigger ud inden længe, håber det går bedre med din dejlige mor.

    Mange knus fra Louise

    SvarSlet
  6. Hejsa har lige opdaget din helt fantastiske blog fyldt med masser af lækre billeder af blomster og ikke mindst Pip som jeg er stor fan af og skal til at indrette med i mit nye kolonihavehus som lige skal have en stor ombykning m.m Glæder mig til at følge dig.Kram Else

    SvarSlet