Abildskov Blomster

Velkommen hos Abildskov Blomster. En blog om stort og småt i butikken, årstidernes skiften og ideer til højtiderne. Så håber du vil følge med og læg gerne en kommentar, god fornøjelse.









søndag den 2. september 2012

Mor og datter på catwalken

 I fredags var min datter og jeg, modeller for en dag. Flere af vores lokale butikker var gået sammen om et super godt modeshow, her er lidt billeder fra dagen.
 Her får Freya sat hår af søde Janne, som godt nok er blomsterdekoratør, men super dygtig til at ordne hår.
 Og Freya er så glad for at få sat hår, at hun plejer at lade det sidde i mange dage, idag søndag er det godt nok noget uglet, men ud skal det ikke :-)
 Jeg var hos LUX og få ordnet hår, her en knold med loops.
 Freya i smart fritidstøj og briller fra Profiloptik, pigerne elsker at have briller på.
 Det er grænseoverskridende for mig at gå model, for som stor pige er selvtilliden ikke helt i top.
Man er jo nok aldrig rigtig tilfreds med sig selv, men jeg synes det er sjovt og der er jo rigtig mange
der har det lige som mig, og der findes jo så meget flot tøj idag, der fremhæver de gode ting man jo har, selv om man måske ikke selv kan se dem.
 Det sjove er også at komme i noget tøj, man aldrig ville drømme om at kigge på, jeg er personlig slem til at kun købe sort, for det "slanker" jo, men kan jo godt se at det kvikker med lidt mønstre og farver.
 Og Freya er jo bare skøn i alt, hun fylder snart 10 år og jeg gruer for fremtiden, for hun er allerede helt med på hvad der er smart og in, og hun ønsker sig alt tøjet hun havde på + resten af butikken.
En sjov og hyggelig aften ,som vi nyder at have sammen. Og så hjælper vi forhåbentlig de lokale butikker til at få solgt nogle varer.



God søndag til alle. Hilsen Lisbeth og Freya















2 kommentarer:

  1. Hvor ser i godt ud! Det SKAL i gøre igen. Dejligt at i begge havde en god aften, det er sådan noget som piger skal have sammen.
    God søndag til dig og dine.
    Susannr

    SvarSlet
  2. hej lisbeth..velkommen tilbage, hvor er det dejligt at høre og se billeder fra dig igen , du har dit at se til, men det lyder til at du har genfundet modet igen..Fedt..glæder mig til at følge dit liv i butikken .
    kh Diana

    SvarSlet