Abildskov Blomster

Velkommen hos Abildskov Blomster. En blog om stort og småt i butikken, årstidernes skiften og ideer til højtiderne. Så håber du vil følge med og læg gerne en kommentar, god fornøjelse.









onsdag den 2. juni 2010


Her er vores lille kære dreng Daniel, han kunne være blevet 4 år idag. Daniel døde 11 mdr. gammel, af en stor hjernesvulst. Det var et forfærdeligt forløb, med utallige indlæggelser, uvished, magtesløshed og hele tiden være bange for at miste. Men det er jo først bagefter, man finder ud af, hvad man har været igennem, og det er først nu, vi er ved at være ovenpå. Men det har givet mig og min familie et andet livssyn. Nyd livet mens du har det, ikke gå og hænge sig i bagateller. Gå efter dine drømme, elsk din familie og venner, og gør det DU har lyst til. Derfor åbnede jeg kort tid efter Daniels død, min blomsterbutik, det er hårdt og mange timer, men som min mand siger: hellere en glad mor i to timer, end en sur i fire:-) Jeg fandt en tekst på facebook, jeg har skrevet den her på bloggen, den siger det hele og det er så sandt, så sandt. Et lidt trist indlæg, og vi kommer aldrig over Daniel, men vi kommer videre. Knus fra Lisbeth

4 kommentarer:

  1. Kære Lisbeth
    Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det har været for Jer, som du siger den uvished I har skulle forholde Jer til.
    Men meget smukt at du vil dele det med os andre, at mindes ham.
    Knus og kram herfra.
    Iben

    SvarSlet
  2. Tak fordi du lagde en hilsen på min blog, så jeg fik mulighed for at kende din blog og dermed din historie.
    Hvor har du ret. Komme over det gør I nok ikke, men videre, og det er det der er det vigtige. Det virker meningsløst, men livet bringer ikke meget der ikke gør en forskel.
    Det har flyttet en grænse for "NEJ tak til ligegyldighed" og det er jo vigtigt!
    Og derfra kan man buge mit motto: Lav en god dag...eller lidt videre: Lav et godt liv.
    Vi er heldigvis stadig selv herre over hvordan vi kommer videre.
    Fine buketter du laver...og Kjellerup, det er jo lige i nærheden :)

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth

    Tak !
    Kurven hvor der var stedmoder i var en´ bestilling til en urnenedsættelse, så der er det ikke noget problem, men hvis vi bruger dem til indendørs deko. skal man regne med 3-4 dage, men så er der noget andet i dekorationen der tager over/ springer ud :)
    God weekend Lisbeth
    Kram Iben.

    SvarSlet
  4. Hej Lisbeth.
    Ej hvor var det altså pudsigt, det var først da du sagde det at 10 øren faldt.'
    Jeg står også selv i de næste 3 uger, der er knap så travlt og så går jeg og hygger mig lidt med sagerne... og tanker om hvad vi skal til at forberede til jul, ja, lige pludselig så er jul. uha uha.
    Forretningen er i en gammel stald/ lade væggene er ret tykke og der er ikke store vinduer, det er med til at holde det rimeligt køligt.
    Du må hygge dig :)
    Og tak for hjælpen i dag :)
    Knus Iben...... smadder hyggelig at du kigger forbi og "holder øje" med mig :)

    SvarSlet