Abildskov Blomster

Velkommen hos Abildskov Blomster. En blog om stort og småt i butikken, årstidernes skiften og ideer til højtiderne. Så håber du vil følge med og læg gerne en kommentar, god fornøjelse.









søndag den 31. oktober 2010

I morgen går vi igang.

Så nåede vi november, og i morgen starter vi med at julepynte i vores nye butik. Kan mærke at jeg stresser lidt i år, da jeg godt nok synes der er mange kvm. og har jeg nu købt nok og det rigtige???? Men det hjælper nok, når vi kommer igang. Det er svært at se det hele for sig, når det suser rundt inde i hovedet og det halve af natten går med at indrette lokalet:-) Håber I er andre der har det sådan også? Heldigvis har jeg en masse fantastiske og kreative piger til at hjælpe mig:-)
Men nu vil jeg sætte mig og lave juletræer, og se om jeg kan finde en god film i baggrunden. Ønsker alle en god aften og glæder mig til at vise jer, hvad vi får mixet sammen fra imorgen af.

Billederne er fra den gamle butik, glæder mig til at kan præsentere varerne på en helt anden måde i år, så de kommer helt til deres ret.


Hilsen Lisbeth



Ingen kommentarer:

Send en kommentar