Abildskov Blomster

Velkommen hos Abildskov Blomster. En blog om stort og småt i butikken, årstidernes skiften og ideer til højtiderne. Så håber du vil følge med og læg gerne en kommentar, god fornøjelse.









søndag den 12. december 2010

Et besøg værd

Vil lige vise jer nogle billeder fra Neder Kjærsholm, der ligger i Thorning her ved kjellerup. Det er en gammel hovedgård, som Tove og Thor har købt, og der er bare så skønt. De har festlokaler, som der var billeder fra i sidste indlæg. Og der er vist fuldt optaget hele næste år.

Thor har gange i en vinproduktion, så vi får vores egen lokale vin. De er pt. igang med at lave orangeri og vinkælder, så man kan komme ind og se produktionen.
Tove har inddraget noget af den gamle stald, hvor hun har fyldt op med brugskunst og antik. Her er noget for enhver, ung som gammel og til alle pengepunge. Hun forhandler bl.a. Lene Bjerre, Royal Copenhagen, House Doktor og Jeanne darc.

I hele stalden, har Tove i øjeblikket givet sit bud på juleborde. Der er alle farver, nyt og gammelt blandet fint sammen.

Ovenpå, er der cafe, så man kan få sig en kop kaffe og lidt kage, for man kan nemt bruge et par timer derude.

Se mere på www.nederkjaersholm.dk God søndag til alle. Hilsen Lisbeth





2 kommentarer:

  1. hej lisbeth..vedr dit sidste indlæg ,så er det da noget af en spændende opgave du har været i gang med, det vil jeg glæde mig til at se på tv.. super flot brudebuket... vder nederkjaersholm ,så ser det bestemt spændende ud og der er vist også noget for enhver smag ..tak for infoen..kan du ha en rigtig dejlig og "travl" dag hej fra Diana

    SvarSlet
  2. Hej Lisbet, du er hermed medlem på www.danskeindretningsblogs.dk og er at finde i blogrollen. Normalt ville jeg sende dig en velkomst mail, men jeg har lidt problemer med min mail i øjeblikket, så jeg håber dette er ok:) Du må meget gerne lægge et link til DIB på din blog:) Tak for at du vil være medlem! Det er en flot blog du har!! Du er altid velkommen til at kontakte mig hvis du har forslag til indlæg på DIB, eller har noget på din blog som du vil fremhæve. Mvh Heidi

    SvarSlet